مراسم تشییع پیکر نوجوان شهید روشی در رودان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر دانش آموز شهید ۱۰ ساله محمدیاسین روشی صبح یکشنبه با حضور مردم شریف و شهیدپرور رودان از میدان مرکزی به طرف گلزار شهدا برگزار شد.

شهید محمدیاسین روشی ۱۰ ساله در کاروان زیارتی کربلای معلی که از شهرستان رودان به کشور عراق اعزام شده بود حضور داشت در حمله انتحاری داعش در ناصریه عراق توسط این گروه تکفیری تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در حادثه تروریسی روز پنجشنبه ۲۳ شهریور در منطقه ناصریه عراق سه نفر دیگر از زائران هرمزگانی در این حادثه تروریستی مجروح شدند، دو نفر از این مجروحان شامل یک خانم و آقا هم اکنون در بیمارستان های اهواز و خرمشهر بستری هستند و مجروح دیگر این حادثه از بیمارستان مرخص شده است.

پیکرهای ۱۰ تن از شهدای حادثه تروریستی عراق شامگاه جمعه ۲۴ شهریورماه از طریق مرز شلمچه تحویل و به سردخانه های بهشت رضوان و بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر منتقل شدند.

در حمله تروریستی ناصریه، عناصر تروریستی که روز پنجشنبه ۲۳ شهریورماه به مرکز ایست و بازرسی و رستوان فدک در منطقه الناصریه واقع در غرب استان ذی‌قار عراق اتفاق افتاد، ۳۷ نفر کشته و ۸۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند که چهار نفر از مجروحان از کاروان های اعزامی هرمزگان بودند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید