خبر فوری

کسب ۸ رتبه ملی توسط دانش آموزان استان

 به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت:در آئین افتتاحیه این جشنواره ملی که در مازندران برگزار شد دانش آموزان مهدی لیاقت و اسماءکاظمی از یاسوج دربخش مقاله و فیلم رتبه اول کشور را کسب کردند، همچنین سمیه مرادیان از یاسوج درگرافیک رتبه دوم، زینب مهدیار،سارا شرفی و مهدی محسنی در گواش،نقاشی رنگ روغنی و عکس برگزیده شدند.

زارع پور افزود: در بخش فرهنگیان نیز زیور بیگدلی و خدیجه رضایی برتر شدند.

وی ادامه داد: امسال از سوی فرهنگیان و دانش آموزان هزار و۷۲۳ اثر به دبیرخانه شهرستانی ارائه که پس ازداوری ۲۰۰اثر به دبیرخانه استانی ارسال و از این تعداد ۷۱اثر از بین آنها به عنوان برتر استانی انتخاب شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اضافه کرد:از آثار ارسالی ۶رتبه دانش آموزان و۲رتبه فرهنگیان رتبه ملی کسب کردند.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش استان هم گفت:این جشنواره با هدف پیشگیری از رفتارهای پرخطر و ترویج شیوه های زندگی سالم در۳محور پیشگیری از گرایش به استعمال دخانیات، خشونت و سوء مصرف مواد مخدر برگزار شذ.

ابراهیم رستارگفت: این جشنواره در قالب عکس، مقاله، روزنامه دیواری، فیلم، ایده پرداری، نرم افزار چندرسانه ای و نقاشی برای دانش آموزان، الگوی فن تدریس و محصولات کمک آموزشی ابتکارات ویژه فرهنگیان برگزار شد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید