خبر فوری

ضرورت تشکیل انجمن صنفی معلمان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در این نشست مهمترین راه برای رسیدن به اهداف و خواسته های معلمان را تشکیل انجمن صنفی عنوان کرد و گفت:دغدغه و مشکلات معلمان از طریق تشکل صنفی برطرف می شود.

محمد رضا صباغیان در خصوص جلسات خود در زمینه مشکلات فرهنگیان با برخی از مسوولان تصریح کرد:تاکنون مشکلات فرهنگیان اعم از مشکلات معیشتی، دغدغه های بازنشستگان و مسائل معلمان بسته حمایتی،با وزیر سابق آموزش و پرورش و وزیر جدید آموزش و پرورش در دولت دوازدهم مطرح شده است.

وی با اشاره به طرح موضوع تشکل های صنفی در دیدار با وزیر کشور بیان داشت: بنا به گفته وزیر کشور برای تشکل انجمن صنفی هیچ منع قانونی وجود ندارد و معلمان باید با جدیت پیگیر انجمن صنفی باشند.

همچنین در این نشست ، در خصوص موضوعاتی نظیر واگذاری زمین و مشکلات مربوط به زائر سرای فرهنگیان بحث و تبادل نظر و در خواست های عنوان شده در شورای آموزش وپرورش بافق مصوب شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید