خبر فوری

تنها رهبری که در مقابل آمریکا ایستاده امام خامنه‌ای است/ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر تمام مسلمانان جهان است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، در مراسمی با حضور مفتیان، علماء و شخصیت های علمی و مذهبی شیعه و اهل سنت لبنان از فعالیت ها و دستآوردهای آیت الله اراکی و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در راستای تحقق وحدت و همبستگی در جهان اسلام تجلیل بعمل آمد.

در ابتدای این مراسم که در محل تجمع علماء مسلمین لبنان در بیروت و در جمع دهها تن از علماء و ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت لبنان برگزار گردید، شیخ احمد زین رئیس تجمع علماء مسلمین لبنان با اشاره به رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در هدایت جامعه اسلامی، ایشان را رهبر همه امت اسلام خواند و افزود: تنها رهبری که با شجاعت تمام در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی و آمریکا در فلسطین و در کل منطقه خاورمیانه ایستاده و برای آزادی قدس عزیز تلاش می کند حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ایست.
وی در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات دولت میانمار بر علیه مسلمانان این منطقه، از همه علماء جهان اسلام خواست تا تمام توان خود را برای پشیمان کردن دولت میانمار در مبادرت به این اقدامات غیر انسانی و ضد بشری بسیج کنند.
مفتی اهل سنت لبنان در پایان با تقدیر از تلاشهای آیت الله اراکی در عرصه تقریب مذاهب اسلامی و تقدیم تندیس تجمع علماء مسلمین لبنان به ایشان، او را یک فقه و اندیشمند مبتکر دانست و از او خواست سلام و تحییات اعضاء تجمع علماء مسلمین لبنان را به محضر مقام معظم رهبری ابلاغ کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید