خبر فوری

دانشگاه فرهنگیان مشکلات جدی در فضاهای کاربردی خود دارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، محمود مهر محمدی ظهر پنج شنبه در مراسم شروع احداث پروژه آموزشی، رفاهی سرای دانشجویی کوثر دانشگاه فرهنگیان مشهد، ضمن ابراز خرسندی از احداث پروژه سرای دانشجویی این دانشگاه اظهار کرد: اجرایی پروژه هایی نظیر سرای دانشجویی کوثر در پردیس هاشمی نژاد دانشگاه فرهنگیان مشهد زمانی که در گستره کشور تعریف می شود امری نا ممکن را ممکن می کند. 

وی با اشاره اهمیت دانشگاه فرهنگیان در سطح ملی افزود: ما ماموریتی ملی را در اداره دانشگاه فرهنگیان داریم که این مهم عظمی ملی را برای تحقق ان می طلبد. 

سرپرست دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان از حیث فضای های کاربردی با مشکلاتی بسیار جدی رو به رو است و احداث تک پروژه در شهرهای مختلف پاسخگو نخواهد بود و نیاز است طرحی نو و  انقلابی برای تحول دانشگاه فرهنگیان ایجاد شود. 

مهر محمدی با اشاره نبود بودجه عمرانی در اعتبارات دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد : با توجه به گستردگی فضای فرسوده دانشگاه فرهنگیان در کل کشور و برآورد های انجام شده بوجه مورد نیاز برای بازسازی این فضاها حدود ۱۸ میلیار تومان است که این رقمی دست نیافتنی است. 

وی افزود: امروز ما نیازمند احیا ۱۰۰ واحد آموزشی یا به عبارتی ۶۴ پردیس دانشگاهی موجودی در سراسر کشور هستیم که به اعتقاد من نباید برای دائر نگه داشتن این واحد های اموزشی از کیفیت تربیت معلمان بکاهیم. اگر برای ما جامعه و نسل آینده اهمیت داشته باشد باید تجدید نظری بر روی مدل اجرایی دانشگاه فرهنگیان داشته باشیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید