خبر فوری

ستارگان بستانو فاتح دربی جذاب هرمزگانی ها

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،در یکی از بازی های گروه پنجم این پیکارها عصر دیروز تیم خلیج فارس میناب در ورزشگاه شهید امینی میزبان تیم ستارگان بستانو بود که در پایان 3 بر 2 نتیجه را به مهمان خود واگذار کرد.
در این مسابقه پرگل و جذاب ابتدا شاگردان رضا نوری زاده در تیم خلیج فارس میناب با گل های مازیار شفایی و اسماعیل زاهدی 2 بر صفر از مهمان خود پیش افتادند اما در ادامه شاگردان عقیل پورنگ در تیم ستارگان بستانو با دو گل جواد درخشنده و یک گل سیاوش پورنگ بازی باخته را با پیروزی عوض کردند.
فصل جدید مسابقات زیرگروه لیگ دسته سه فوتبال باشگاه های کشور با شرکت 65 تیم در پنچ گروه سیزده تیمی و به صورت دوره ای برگزار می شود که در پایان تیم های اول و دوم هر گروه راهی مرحله نهایی خواهند شد.
مرحله نهایی نیز با شرکت 10 تیم صعود کننده از مرحله گروهی به همراه 20 تیم باقی مانده از فصل گذشته در سه گروه 10 تیمی برگزار خواهد شد.
تیم سفیر گستر نماینده هرمزگان در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سه فوتبال باشگاه های کشور است.
این تیم با خرید امتیاز تیم آلومینیوم هرمزگان جواز حضور در این پیکارها را کسب کرده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید