خبر فوری

به نام دین و اسلام به میان آمدیم اما به آن عمل نمی‌کنیم‌/ پارتی بازی را کنار بگذارید‌

به نام دین و اسلام به میان آمدیم اما به آن عمل نمی‌کنیم‌/ پارتی بازی را کنار بگذارید‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت‌الاسلام محمد محمد‌یان رئیس نهاد نمایندگی‌ مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گردهمایی علمی اساتید و مدیران دانشگاه آزاد که امروز در کتابخانه دکتر حبیبی برگزار شد با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط به گونه ای است که اساتید معارف باید پاسخگوی همه باشند، گفت: اگر مشکلی به وجود بیاید، حقوق نجومی گرفته شود و یا بحث املاک‌های نجومی باشد اساتید معارف باید پاسخگوی آن باشند، وقتی شهید مطهری در خصوص فسا‌دها صحبت‌ می‌کرد کسی به او خرده‌ نمی‌گرفت زیرا زبانش‌ بسیار برنده بود، استاد‌های معارف ما نیز باید به همین صورت باشند.

رئیس نهاد نمایندگی‌ مقام معظم رهبری، ادامه داد: بسیاری از مسائل هستند که اساتید معارف باید به آنها توجه داشته باشند، تدریس معارف فقط این نیست که چند گزاره دینی آموزش داده شود بلکه اساتید باید به بحث اجتماعی هم توجه داشته باشند.

اهمیت فرهاد رهبر به شایسته سالاری‌ در دانشگاه ها

وی با تأکید اینکه فرهاد رهبر به مسائل شایسته سالاری‌ و بیت‌المال اهمیت بسیار می‌دهد، تصریح کرد: اگر رئیس واحدهای‌ دیگر نیز به این موضوع توجه داشته باشند‌ مشکلی به وجود نمی‌آید ما باید کار عادی انجام دهیم‌ و منظور از کار عادی این است که پارتی بازی را کنار بگذاریم.

محمد‌یان با اشاره به اینکه ما ارزش‌ها را رعایت نکرده‌ایم، گفت: به نام دین و انقلاب پای به میدان گذاشته‌ایم اما ارزش‌ها را رعایت نمی‌کنیم اگر مشکلی است به این تضاد و ناهماهنگی‌ برمی‌گردد. مشکل ما دین گریزی‌ است؛ به جوانان خود این را یاد نداده‌ایم و به همین دلیل حال به مشکل برخورده‌ایم.

رئیس نهاد نمایندگی‌ مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه من اطلاع دارم که فرهاد رهبر و ولایتی‌ همه برای مدیریت دانشگاه آزاد در تراز انقلاب کار می‌کنند و امید بسیار به وجود آورده‌اند، اظهار کرد: مسائلی که در مدیریت است اگر اصلاح شود 80 درصد کارها هموار می‌شود؛ دعا می‌کنم‌ هر آنچه که از دستمان بر‌می‌آید انجام دهیم تا هم در آموزش هم در مدیریت و هم در فرهنگ موفقیت کسب کنیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید