خبر فوری
هرمزبان:دکتر«احسان علیزاده»پزشک عمومی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب در سانحه سقوط اتوبوس به دره در جاجرود درگذشت.

درگذشت پزشک عمومی بیمارستان میناب براثر واژگونی اتوبوس

دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اعلام این خبر به خبرنگار ایسنا، گفت: دکتر احسان علیزاده پزشک عمومی بیمارستان ابوالفضل(ع) میناب در حادثه واژگونی اتوبوس در جاجرود جان خود را از دست داد.

نوروزیان با ابراز تأسف از وقوع این سانحه دل‌خراش، افزود: دکتر علیزاده تا روز گذشته در بیمارستان میناب مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان بود.

وی اظهار کرد: پزشک عمومی بیمارستان میناب بعد از اتمام شیفت کاری با پرواز از بندرعباس به تهران می‌رود و از تهران با اتوبوس قصد رفتن به منزلشان در بابل را داشته که متأسفانه براثر واژگونی اتوبوس در جاجرود جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه در خصوص سوابق این پزشک، خاطرنشان کرد: دکتر احسان علیزاده مدیریت سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک را نیز در کارنامه درخشان پزشکی خود دارد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، برابر گزارشات تکمیلی اتوبوس مذکور متعلق به شرکت مسافربری آریا سفر استان البرز با ٣٧ مسافر و دو راننده از کرج به سمت ساری در حال حرکت بود که حوالی ساعت ٢:٢٥ امروز در کیلومتر ٥ محور تهران – آبعلی به داخل دره سقوط کرده و واژگون شده و در این حادثه ١١ تن کشته و ٢٨ تن مجروح شدند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید