خبر فوری
هرمزبان:کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی هرمزگان از ثبت اطلاعات ۵۱۱ هیئت مذهبی، ۱۲۰۹ مداح و ۵۶ کانون فرهنگی تبلیغی و یک انجمن اسلامی در سامانه طوبی خبر داد.

1776تشکل‌ مذهبی اطلاعات خود را در سامانه طوبی ثبت کردند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، محمود ارجمند کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی هرمزگان، گفت: تاکنون اطلاعات ۵۱۱ هیئت مذهبی، ۱۲۰۹ مداح و ۵۶ کانون فرهنگی تبلیغی و یک انجمن اسلامی در سامانه طوبی ثبت شده است.
محمود ارجمند اظهار امیدواری کرد: با این روند تا پایان سال اطلاعات تمامی تشکلهای تحت پوشش اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ثبت سامانه طوبی شوند.
کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: مصوب شده که کلیه خدمات معنوی و مالی(در صورت وجود) از تشکل‌هایی صورت پذیرد که قبلا ثبت سامانه شده‌اند.
ارجمند در خاطر نشان کرد: باید هر نوع خدمات دقیقا در پرونده الکترونیکی تشکل قید شود تا در مواقع ضرورت، گزارش جامع از خدمات ارائه شده به تشکل‌ها از سیستم اخذ شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید