خبر فوری

مهمترین مسئله جامعه امروزی عمل به فریضه امر به معروف است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی اعضای پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در تداوم مسیر امامت و ولایت بوده و بهترین و قوی‌ترین منطق برای اثبات ولایت، قرآن است که حقیقت این کتاب آسمانی را امامت و ولایت شکل می‌دهد.

وی با ارزیابی کمی فعالیت‌ها و تحسین وضعیت برنامه‌ها گفت: ما باید در مسیری حرکت کنیم که نتیجه اجرای برنامه‌ها در آن مسیر، تاثیرگذاری بیشتر در دانشگاه و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد که باید در این راستا برنامه‌ریزی لازم اتخاذ شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی مهمترین مسئله امروز جامعه را عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و بیان کرد: تبلیغ چهره به چهره به عنوان بهترین روش برای عمل به این فریضه است.

حسنی با بیان اینکه ائمه و امامان معصوم ما براساس اخلاق‌مداری حرکت می‌کردند، تصریح کرد: اولویت حرکت پایگاه دانشگاه نیز باید بر همین اساس باشد و تلاش و جدیت بر این باشد تا برنامه‌های مختلفی که در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود بر پایه اخلاق‌مداری باشد.

رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان اردبیل افزود: همه مجموعه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها باید اتحاد، وحدت و صمیمیت را افزایش دهند و خود را از برکات مشورت کردن با یکدیگر، بهره‌مند سازند.

فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته پایگاه اظهار کرد: برنامه‌های پایگاه با ایثار و اخلاص اعضای آن برگزار می‌شود که به برکت آن این پایگاه به عنوان پایگاه برتر کشوری شناخته شده است.

 عباس فنی اصل افزود: در 6 ماهه نخست امسال 88 برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، سیاسی و بصیرتی در سطح دانشگاه محقق اردبیلی اجرا شده که میانگین برنامه‌ها به طور متوسط برای هر چهار روز یک برنامه است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید