خبر فوری

یک تن و ۲۰۰ کیلو مواد مخدر طی یک درگیری مسلحانه در هرمزگان کشف شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، سردار عزیزاله ملکی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از منطقه مهران سیستان و بلوچستان به سمت شهرستان جاسک، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی جاسک، با انجام کار اطلاعاتی و شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان ، پس از درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در منطقه جانوری شهرستان ،یک تن و ۲۲۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه تویوتا کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اعزام نیروهای کمکی و پاکسازی منطقه یک قبضه اسلحه جنگی، دو تیغه خشاب، ۵۰ فشنگ جنگی، یک دستگاه بی سیم و یک دستگاه تلفن همراه کشف شد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد انتقال مواد مخدر با استفاده از قایق های تندرو و از راه دریا به سمت بندرعباس را داشتند، اذعان داشت: قاچاقچیان با استفاده از موقعیت منطقه، به سمت روستاهای اطراف متواری شدند ؛ تلاش برای شناسایی قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی ، کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید