چهارمین جشنواره تئاتر قشم برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدمهدی موسوی اجاق روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: چهارمین جشنواره تئاتر قشم با حضور سه تن از داوران نامی کشور و اصغر همت به عنوان میهمان ویژه جشنواره از 21 تا 23 شهریور ماه در سینما خلیج فارس برگزار می شود.
وی افزود: 6 نمایش در 2 روز برگزاری این جشنواره به نمایش درمی آید و علاقه مندان می توانند جهت تماشای کارها از ساعت 16 تا 22 در تالار آیینه این اداره ارشاد قشم حضور یابند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اشاره به راهیابی نمایش 'وهم سرخ' به جشنواره تئاتر فجر سال گذشته بیان کرد: یک گروه از هنرمندان 6 گروه تئاتری که بین 12 گروه انتخاب شده و یک سال برای حضوری موفق در این آیین تلاش کردند، با نظر داوران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه می یابد.
او با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر قشم در 23 شهریور ماه با انتخاب بهترین ها اضافه کرد: سینما خلیج فارس در سه روز برپایی این جشنواره تعطیل است و از روز 24 شهریور ماه نمایش فیلم های روز کشور از سر گرفته می شود.
انجمن نمایش قشم دارای 400 نفر عضو فعال است و هنرمندان گروه های تئاتر جزیره یکی از فعال ترین انجمن ها محسوب می شود.
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید