همزمان با عید غدیر 110 زوج هرمزگانی راهی خانه بخت شدند

دبیر ستاد ازدواج گل های علوی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص ازدواج این زوج ها اظهار داشت: این زوج ها از 90 روستای شرق بندرعباس هستند که با کمک و حمایت خیران راهی خانه بخت شدند.
مصیب نظری بیان داشت: با همت خیران هرمزگانی به هر زوج 13 قلم از کالاهای اساسی زندگی به ارزش هشتاد میلیون ریال هدیه داده شد.
وی ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان را از هدف های اصلی این ستاد عنوان کرد و گفت: این جشن همه ساله در دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر برگزار می شود تا هم مهر تاییدی از سوی شیعیان بر اهمیت فراوان غدیر باشد و هم خلاء موجود در برگزاری مراسم های ازدواج جوانان را از بین ببرد.
در سه سال گذشته و همزمان با عید غدیر خم بیش از 300 زوج هرمزگانی از روستاهای شرق بندرعباس با حمایت ستاد ازدواج گل های علوی و خیران هرمزگانی راهی خانه بخت شدند.
کرمون روستایی از توابع بخش تخت شهرستان بندرعباس در استان هرمزگان است.
7198/7408
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید