خبر فوری
هرمزبان:مراسم افتتاحیه بیستمین جشنواره تولیدات تلویزیونی و رادیویی مراکز استان‌های صداوسیما در حال برگزاری است.

افتتاحیه بیستمین جشنواره استانی صداوسیما

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، مراسم افتتاحیه بیستمین جشنواره تولیدات تلویزیونی و رادیویی مراکز استان‌های صداوسیما، امشب (۱۴ شهریور) با حضور جمعی از مدیران این سازمان در شهر سنندج در حال برگزاری است. 

علی دارابی (معاون امور استان‌های صداوسیما)، حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی ( نماینده ولی فقیه در استان کردستان)، زاهدی (استاندار کردستان)، امان اللهی ( مدیر کل صداوسیمای کردستان)، قاسمی (مدیر شبکه شما)، محمدصادق رحمانیان (مدیر رادیو گفت‌وگو) و حسن عابدینی (مدیر خبرگزاری صداوسیما) از جنله حاصرین در این مراسم بودند.

 در ابتدای مراسم، امان‌اللهی، مدیر کل صداوسیمای استان کردستان در سخنانی کوتاه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین اظهار کرد: به کردستان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش خوش آمدید. کردستانی که پیوندی ناگسستنی با ایران و ایرانی دارد‌. اینجا سرزمین آب و آینه و مردمان باصفا و وفادار است.

او ادامه داد:  ما افتخار می‌کنیم که در مدت هشت سال دفاع مقدس دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک این سرزمین را بگیرد. این خاک یادگار شهدان است‌. شهیدان برای برقراری امنیت و ماندگاری نظام بسیار زحمت کشیدند و زبان من از وصف این زحمات و مجاهدت‌ها قاصر است‌.

 مدیر کل صداوسیمای استان کردستان در پایان سخنان خود بار دیگر به زبان کردی به مهمانان خیر مقدم گفت‌.

در ادامه حسینی شاهرودی، نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان ضمن عرض خیر مقدم، خاطرنشان کرد: امیدوارم نتیجه این جشنواره برای ایران مایه افتخار و سربلندی شود.

او کردستان را سرزمین فرهنگ و هنر دانست و گفت: کردستان سرزمین شهدا و هنرمندان بزرگ است. شهدای بزرگی که نام این استان را جاودانه کردند. در این مراسم از تعدادی از شهدای این استان نام برده شد، اما من می‌خوام به دو شهید دیگر اشاره کنم که یادی از آنها نشد. یکی شهید نوجوان ملاحیدر فهیم که دو ماه او را عذاب دادند تا به امام توهین کند، ولی زیر بار نرفت؛ و دوم خانم شهید ناهید فاتحی کرجو که حاضر شد زنده به گور شود، ولی به امام توهین نکند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان اظهار کرد:  نتیجه خون شهدا این شد که امروز استان کردستان امنیت داشته باشد. از نظر شاخص‌های امنیتی استان کردستان از بسیاری از استان‌های مرکزی امنیت بیشتری دارد.

حسینی شاهرودی یادآود شد: هنر سرزمین کردستان با فرهنگ آمیخته شده است‌؛ آن هم فرهنگ اسلامی که به گفته مقام معظم رهبری با محبت اهل بیت نیز آمیخته شده است.

او همچنین به بیان سخنانی درباره نقش رسانه‌ها در تمدن‌یازی جهانی و نقش رسانه‌های نوین در شکل‌گیری فرهنگ جوامع پرداخت و اظهار کرد: یکی از نعمت‌های جمهوری اسلامی ایران همین  صداوسیما است که بتواند فرهنگ‌سازی کند.

این خبر در حال تکمیل است…

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید