خبر فوری

کشف 17میلیاردی تلفن همراه قاچاق در قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، سردار عزیزاله ملکی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر خروج کالاهای ممنوعه از پشت اسکله بهمن شهرستان قشم، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قشم قرار گرفت.

  وی افزود: ماموران با گشت زنی های محسوس و نامحسوس در منطقه مذکور، یک دستگاه خودرو پیکاپ متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

  این مقام انتظامی اظهار کرد: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور تعداد سه هزار و 931 دستگاه تلفن همراه قاچاق کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه ارزش محموله مکشوفه بنا به نظر کارشناسان 17 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: تمام انسان های مؤمن و با انصاف باید با پدیده شوم قاچاق که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند و عموم شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید