خبر فوری

سرقت محموله پارچه به ارزش بیش از یک میلیارد تومان در بندرعباس

هرمزبان:عضو هیات مدیره شرکت تجارت جنوب و صاحب کالای مسروقه گفت: محموله پارچه به ارزش بیش از یک میلیارد تومان توسط راننده کامیون تریلر که دو مورد حکم توقیف قضایی داشته، پس از خروج از گمرک شهید باهنر بندرعباس به سرقت رفت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، محمدرضا صفا در گفتگو با ایسنا، افزود: محموله این تریلر به مقصد تهران بارگیری شده بود که هشتم تیرماه توسط راننده این وسیله نقلیه به سرقت رفته است.

وی با ابراز تاسف از بی دقتی مسوولان اداره کل حمل و نقل پایانه های استان هرمزگان در صدور بارنامه به خودروهای سنگین تصریح کرد: این کامیون کشنده ماک در تاریخ 18/6/93 دستور قضایی مبنی بر عدم ارایه هرگونه خدمات و همچنین در تاریخ 8/2/94دستور قضایی توقیف داشته است اما با این حال برای این خودرو بارنامه صادر شده است.

صفا با انتقاد از عملکرد اداره کل پایانه ها در این خصوص اظهار کرد: امنیت اموال تجار باید مورد توجه و نظارت دستگاه های متولی باشد زیرا تجار بابت آن هزینه های فراوانی پرداخت می کنند.

عضو هیات مدیره شرکت تجارت جنوب خواستار فراهم کردن زمینه امنیت فعالیت تجار و بازرگانان شد و یادآور شد: پرونده در بازپرسی شعبه سوم دادسرای انقلاب در حال پیگیری است که جا دارد از بازپرس این شعبه آقای بهرامی تشکرشود./خبرآنلاین

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید