خبر فوری

تصویب 28 مصوبه در کمیته کارشناسی کارگروه تسهیل تولید هرمزگان

هرمزبان:ستاندار هرمزگان از تصویب 28 مصوبه در کمیته کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جاسم جادری عصر امروز در سومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به تشکیل کمیته کارشناسی زیرمجموعه این کارگروه و تصویب 28 مصوبه در این کمیته، عنوان کرد: جلسات کمیته کارشناسی باید به صورت مستمر و با همکاری و هماهنگی دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شود.

وی ادامه داد: هرچه در ارتباط با رفع موانع تولید مصوبه و طرح داشته باشیم و مشکل واحدهای تولیدی رفع شود به ایجاد اشتغال، امنیت و آرامش و رونق اقتصاد کشور، کمک کرده‌ایم.

استاندار هرمزگان افزود: کارگاه‌های تولیدی و کارخانجات متعلق به اقتصاد کشور است و تاکید دولت یازدهم نیز تقویت بخش خصوصی است و هرچه بتوانیم به رونق تولید و راه‌اندازی و فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد کمک کنیم، به سود اشتغال کشور گام برداشته‌ایم.

جادری تصریح کرد: این جلسات باید به طور مستمر تشکیل و مشکل واحدهای تولیدی رفع شود و تلاش ما بر این باشد که مشکلات واحدهای تولیدی و کارگران را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هرمزگان جزء استان‌های پیش‌رو در تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوده که تصمیمات این جلسات منجر به ایجاد اشتغال و رونق تولید خواهد شد./خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید