خبر فوری

51 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمسار به بهره‌برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرمسار، در ششمین روز از هفته دولت آئین افتتاح هم‌زمان 51 پروژه عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی در گرمسار با حضور استاندار سمنان و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرای استان و شهرستان‌ها در ایوانکی برگزار شد.

استاندار سمنان هم‌زمان با ورود به این شهرستان مورد استقبال مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی گرمسار قرار گرفت و به مقام والای شهدا نیز ادای احترام کرد.

افتتاح جایگاه سوخت پارسیان و کارخانه کیسه الوان فجر از شاخص‌ترین پروژه‌هایی است که در ایوانکی با حضور استاندار به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مدرسه 12 کلاسه ویژه اتباع در گرمسار نیز از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دولت در گرمسار است.

جایگاه سوخت " پارسیان " در ایوانکی افتتاح شد

جایگاه سوخت پارسیان در ایوانکی بااعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و 400 میلیون تومان با حضور استاندار سمنان بهره‌برداری شد.

با بهره‌برداری از این پروژه 8 نفر در این شهرستان صاحب شغل شدند.

این جایگاه یکی از مطالبات مردم بخش ایوانکی بود که با راه‌اندازی آن نقش ویژه‌ای برای تبدیل شهرستان گرمسار و بخش ایوانکی از معبر به مقصد مسافران ایفا می‌کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید