خبر فوری

خط انتقال خودرو به جزیره هرمز راه اندازی می شود

علی ادیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد راه اندازی مجدد خط انتقال خودرو از سرزمین اصلی به جزیره هرمز گفت: خط حمل و نقل دریایی انتقال خودروهای سبک مسافران جزیره هرمز از بندرعباس به بندر هرمز به صورت سه روز در هفته راه‌اندازی می‌شود.

علی ادیمی اظهارداشت:جزیره هرمز دارای ظرفیتهای خوبی از لحاظ گردشگری، اقتصادی، فرهنگی، توریستی و آب هوای است، لذا با بهره گیری از این پتانسیلها می توان جایگاه بالای در توسعه صنعت گردشگری دریایی داشته باشد.

مدیر بندرگاه هرمز بیان داشت: مسافران جزیره هرمز می توانند از طریق آدرسwww.hmdtiiket.ir بلیط تردد دریایی به سمت بندرعباس و جزیره هرمز تهیه کنید.

ادیمی عنوان کرد: بزرگترین مشکل مردم جزیره هرمز اشتغال است که باید همه مسئولان در این خصوص پیگیری های انجام دهند.

مدیر بندر چند منظوره هرمز گفت: در جهت توسعه گردشگری در هرمز به دنبال راه اندازه پارک گردشگری در قالب باشگاه خانواده سازمان بنادر و دریانوردی هستیم که بتوانیم مشکلی از مشکلات مردم این این جزیره کاسته بشود .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید