هرمزبان:گروه اجتماعی: مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گفت: تقویت مدیران جوان و با انگیزه در پایگاه ها و کانون فرهنگیان، ارتقاء سطح معرفت دینی، بصیرت سیاسی، اعتقادی و اخلاق اعضاء مد نظر است.

مهمترین هدف از اجرای طرح ولایت تربیت، آموزش و توانمندسازی فرهنگیان است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از روابط عمومی سپاه شهدای استان خلیل‌نژاد مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در گفت و گویی اظهار کرد:  مهمترین هدف از اجرای طرح ولایت تربیت، آموزش و توانمند سازی فرهنگیان به عنوان فرماندهان پایگاه های مقاومت، اعضا شورای پایگاه ها و کانون های بسیج فرهنگیان است.
 خلیل نژاد در دوره طرح ولایت تصریح کرد: شرکت کنندگان طرح ولایت فرماندهان، شورای پایگاه ها و کانون های فرهنگیان بوده و اصلی ترین هدف دست یابی سازمان بسیج فرهنگیان به اهداف مورد نظر است و فرماندهان و اعضاء شورای پایگاه ها نسبت به ماموریت ها و برنامه های ابلاغی شناخت کافی داشته و با بهره گیری لازم از امکانات و ظرفیت ها، بویژه ظرفیت های آموزش و پرورش سازمان را در رسیدن به هدف های مورد نظر یاری کنند.

وی  در مورد اهداف طرح ولایت اظهار کرد: تقویت مدیران جوان و با انگیزه در پایگاه ها و کانون فرهنگیان، ارتقاء سطح معرفت دینی، بصیرت سیاسی،اعتقادی و اخلاق اعضاء مد نظر است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در پایان افزود: هدف سازمان بسیج فرهنگیان از اجرا طرح ولایت برای اعضاء کانون، پیشرفت و رشد در اجرای برنامه ها که در طی ۳ روز برای خواهران و برادران با محتوای، آموزشی، مهارت های سازمانی و فعالیت های فرهنگی و بصیرتی تنظیم شده، اجرا خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید