خبر فوری

هیأت رئیسه اتحادیه واحد قرآنی در 3 استان جنوبی کشور انتخاب شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، بر اساس تقویم‌ زمان‌بندی ادغام اتحادیه‌های استانی، هفته گذشته مجمع مشترک استانی در استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان‌وبلوچستان برگزار شد که پس از رأی‌گیری و برنامه‌ریزی اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت رئیسه به منظور پیگیری بحث ادغام مشخص شدند.

مجمع عمومی مشترک اتحادیه واحد استانی استان سیستان و بلوچستان پنج‌شنبه 26 مرداد در این استان برگزار شد.

 

 

در این جلسه پس از رأی‌گیری، سید مهدی پورموسوی، صفرزایی، برو سان، سجادی و کشاورز به عنوان اعضای اصلی و سیدعباس موسوی، خمر و صباغی به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت رئیسه اتحادیه مدغم استان سیستان‌وبلوچستان معرفی شدند. 

همچنین آقای کیخا و خانم‌ها اصلی و ملکی اعضای اصلی و آقای حیدری عضو علی‌البدل هیأت بازرسی اتحادیه مدغم این استان معرفی شد.

پس از آن، مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان کرمان در همان روز (پنجشنبه 26 مرداد) برگزار شد.

در این جلسه نمایندگانی از 160 مؤسسه دعوت شده بودند که در نهایت نمایندگان 109 مؤسسه حضور یافتند و برای انتخاب اعضای هیأت رئیسه اتحادیه مدغم استانی مطالبی ارائه کردند که پس از آن ابراهیمی به عنوان رئیس مجمع، محمدیان به عنوان نائب رئیس، ناظری به عنوان منشی و حمزه‌نژاد و جهانشاهی به عنوان ناظر معرفی شدند.

 

 

همچنین بعد از رأی‌گیری، محمدهادی قهاری، اکبر سلطانی، سیدحمیدرضا توحیدی، محمدهادی توحیدی پور، محمدعلی مشهدی، هاشم سلطانی‌نژاد، سیدرضا دریجانی، مرضیه عرب‌نژاد، مصطفی نیک‌ورز به عنوان اعضای اصلی و نرگس شیخ اسدی، نیره ولندیاری و عزیزحیدرآبادی به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت رئیسه اتحادیه مدغم انتخاب شدند.

در ادامه نیز برخی حاضران موضوعاتی برای تصویب اساسنامه مطرح کردند که در نهایت اساسنامه مدغم به تصویب رسید. پس از آن نیز ساره اشرف‌گنجویی با 19 رأی، زهرا پور شاهرخ آبادی با 57 رأی، حسین نامجو با 83 رأی و طیبیه میرزایی با 59 رأی به عنوان بازرسان اتحادیه مدغم استانی انتخاب شدند.

جلسه مجمع عمومی مشترک اتحادیه قرآنی در استان هرمزگان نیز جمعه 27 مردادماه برگزار شد. در این جلسه برای انتخاب اعضای هیأت رئیسه رأی گیری صورت گرفت و پس از اعلام نتایج رضا ساعد با 22 رٲی، معصومه امیرزاده با 19 رٲی، ناصر جعفرزاده با 19 رٲی، عباس احمدی‌نیا با 17 رٲی و راضیه خدیر با 16 رٲی به عنوان اعضای هیأت رئیسه اتحادیه مدغم استان هرمزگان و لیلا غلام‌حسینی با 13رٲی، فیروزه بندرجاء با11 رٲی و علی جعفری پور 11 رٲی به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند. ایمان چابک با30 رٲی، لیلا کریمی با 20 رٲی و محمدامین شمسایی با20 رٲی به عنوان بازرسان این اتحادیه انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از فارس، تاکنون جلسه مجمع عمومی مشترک اتحادیه واحد استانی طبق زمان بندی اعلام شده از سوی هیأت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه‌وبویراحمد، مازندران، گیلان، گلستان، کرمان و سیستان و بلوچستان و هرمزگان برگزار شده است. همچنین 18 استان در نوبت برگزاری این جلسه و انتخاب هیأت رئیسه هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید