خبر فوری

۳میلیاردریال کالاهای قاچاق در بندرعباس کشف شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، علی اصغر خرم روی پیش ازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت : مأموران ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس حین کنترل عبور و مرور در لاین ترانزیت خروجی از بندرعباس، به یک دستگاه کامیون کشنده که از محور بندرعباس به سمت حاجی آباد حرکت می کرد مشکوک و آن را با تمهیدات لازم متوقف کردند. 

وی افزود: مأموران در بازرسی از کامیون، ۷تخته فرش،۱۲ دست مبل، یک دستگاه سینما خانواده، دو عدد دوچرخه، ۹۶ عدد اسپیکر و دو دستگاه منگنه زن برقی قاچاق کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال می باشد،تصریح کرد:مأموران انتظامی به صورت شبانه روزی و با هوشیاری کامل، با پدیده شوم قاچاق مقابله خواهند کرد و با هنجار شکنان مطابق قانون برخورد می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید