خبر فوری

ملت ایران با تمام توان علیه آمریکا ایستاده/ آمریکا دنبال ذلت ملت‌هاست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به اقتصاد اسلامی در تمام امورات جامعه و زندگی اظهار داشت: انسان در زندگی باید قانع باشد چراکه حرص و ولع زندگی انسان‌ها را به نابودی می‌‌کشاند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، قناعت را یکی از نشانه‌های عزتمندی انسان دانست و تصریح کرد: قناعت سبب رشد و پیشرفت انسان در همه عرصه‌های زندگی می‌شود و باید انسان به داشته‌ها و  دستاوردهای زندگی بسنده کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به سالروز کودتای آمریکایی 28 مرداد 1332 افزود: کودتای ننگین آمریکایی رژیم منحوس شاهنشاهی در 28 مرداد سال 1332 درس عبرت و یک کتاب بسیار پربار سیاسی است که ماهیت غرب و آمریکا را نشان می‌دهد.

صفایی بوشهری، آمریکا را نماد غرب‌گرایی دانست و خاطر‌نشان کرد: ایران در 28 مرداد که بر اساس آراء واقعی مردم می‌خواست نفت را ملی و کشور مستقل کند، آمریکا بر نمی‌تابد و برخی مسئولان آن زمان ایران با آمریکا همراه و هم‌فکر بودند و علیه این حرکت سیاسی استقلال‌طلبانه کودتا می‌کنند که ماهیت آمریکا و غرب از این حرکت شناخته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه کودتای 28 مرداد نشان می‌دهد که نباید در هیچ زمانی به آمریکا اعتماد داشت گفت: آمریکا دنبال ذلت ملت‌ها است چراکه اگر اهداف غرب و آمریکا محقق نشود تمام ترفندها بکار می‌گیرد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه در برجام، دولت ایران تمام مفاد و حتی بالاتر آن را اجرا کرد افزود: دولت ایران تمامی مفاد توافق برجام حتی فراتر از آن عملیاتی کرد ولی طرف مقابل غرب و آمریکا، گذشته از اجرایی شدن برجام، تحریم‌های گوناگونی تصویب و اعمال کردند و این در حالی است که با کوشش گسترده رسانه‌های جمعی خود، ایران را ناقض برجام معرفی کردند.

صفایی بوشهری با تاکید بر هوشیاری سیاست‌مداران و مسئولان ایران اسلامی در مقابل ترفندهای آمریکا و غرب تصریح کرد: مسئولان ایران اسلامی تلاش کنند با عزت در تمام مراحل با غرب و آمریکا برخورد کنند چراکه امام راحل در برخورد عزت‌مندانه با وزیر خارجه شوروی آن زمان، لرزه بر اندام وی انداخت، نه اینکه این روزها برخی نمایندگان مجلس عکس سلفی بگیرند و عزت ایران را خدشه‌دار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به اقتدار، سربلندی و عزت‌مندی ایران اسلامی در همه عرصه‌ها افزود: آمریکا بداند که دیگر 28 مرداد تکرار نمی‌شود به‌گونه‌ای که ملت ایران به رهبری مقام معظم رهبری با همدلی و ولایت‌‌مداری با تمام توان علیه آمریکا و غرب ایستاده است.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت روز جهانی مساجد گفت: مسجد خانه خدا و محل عبادت است که تقاضا می‌شود افراد متمکن در بازسازی، ساخت، تعمیر و اجرای برنامه‌های مختلف در فعالیت‌های مساجد مشارکت کنند.

صفایی بوشهری با تاکید بر فراهم کردن فضای پرجاذبه در مساجد خاطرنشان کرد: بانیان و متولیان مساجد در برپایی اقامه نمازهای جماعت و مراسم‌های گوناگون برای جذب نوجوانان و جوانان فضای مساجد را با نشاط و پرجاذبه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت سالروز ازدواج و پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) بر توجه به برپایی ازدواج‌های آسان تاکید کرد و گفت: بسیاری از طلاق‌ها در جامعه به سبب عدم دقت، مشورت و تناسب فی‌مابین زوجین است که باید قبل از مراسم ازدواج این مهم مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه بوشهر بر آسان سازی ازدواج تاکید کرد و افزود: فرهنگ آسان سازی امر ازدواج در جامعه ترویج شود تا خانواده‌ها با بحران و مشکلات مواجه نشوند.

صفایی بوشهری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و تبریک هفته دولت از خدمات کسانیکه در راه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند قدردانی کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید