خبر فوری
هرمزبان:گروه فعالیت های قرآنی: مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان، محافل قرآنی را عاملی برای ترویج فرهنگ تلاوت قرآن و انس جوانان با آیات وحی دانست.

برپایی محافل قرآنی نقش مهمی در توسعه و رشد مباحث قرآنی دارد

ناصر جعفرزاده مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، گفت: درجات بهشت بر اساس تعداد آیات قرآن تقسیم شده است و هر کس هر مقدار که با قرآن آشنا باشد درجات بهشت را طى مى‌کند.

وی در ادامه با اشاره به فضایل، آثار و فواید دنیایى و آخرتى تلاوت قرآن کریم افزود: تخفیف گناهان، بارورى ایمان، صفاى دل، عبادت برتر، برخوردارى از ثواب فرشتگان و پیامبران واستجابت دعا از جمله این آثار است.

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: پیمودن مراتب کمال قرائت همانند رسیدن به مرحله تدبر و عمل سبب کمال ثواب و رضاى الهى و دریافت خیرات بیشتر و بهتر مى‌ شود.

جعفرزاده در ادامه، قرآن کریم را روشنی‌بخش دلهای مومنان دانست و بیان کرد: این کتاب آسمانی، چراغ راه در راستای هدایت بشریت است.

وی با اشاره به نقش برپایی محافل قرآنی در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه افزود: برپایی این‌گونه محافل نقش مهمی در توسعه و گسترش و رشد و شکوفایی مباحث قرآنی دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید