خبر فوری
هرمزبان:گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه بشاگرد گفت: برخی ها به دنبال وارد کردن اسلام آمریکایی و راضی نگه داشتن کد خدا هستند اما در حال حاظر تمام کشور ها پی برده اند که رضایت کدخدا سودی برایشان ندارد.

ورود اسلام آمریکایی به کشور، برای کسی سودی ندارد

حجت السلام علی  بهروزه  امام جمعه شهرستان بشاگرد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از هرمزگان، در خصوص شهادت مظلومانه محسن حججی، شهید مدافع حرم ، گفت: شهید حججی با دستان بسته و سر بریده چون امام و فرمانده خود حسین ابن علی (ع) ناجوان مرادنه به شهادت رسید و برخورد خانواده این شهید همچون زینب کبری(س) بود که دربرخورد با واقعه کربلا فرمودند«جز زیبایی چیزی ندیدم».

مام جمه بشاگرد افزود: از ابتدای اسلام تا کنون شهدا با اهدای خونشان درخت اسلام را زنده نگه داشتند و با صداقتشان راه آنان همچنان ادامه دارد

بهروزه با اشاره به  واکنش مردم به شهادت محسن حججی، اظهار کرد: کشور ایران شهدای زیادی را تا کنون تقدیم اسلام کرده است اما شور و توجه مردم به آسمانی شدن این جوان نشان دهنده خلوص نیت و  پاکی شهید حججی است.

وی خاطر نشان کرد: شهید حججی می تواند الگوی مناسبی برای جوانان ما باشد زیرا شجاعت می خواهد تا در دنیای پر از ظواهر و تجملات، از خوشی های دنیا بگذرید و برای آرمان های خود در خارج از وطن با دشمن، جان بر کف بجنگید.

نماینده ولی فقیه در بشاگرد در خصوص خبر منتشر شده از روزنامه قانون اطلاح طلبان گفت: واکنش روزنامه قانون اطلاح طلبان منفعلانه است و شهیدان مقام والایی دارند که هر کسی به اندازه درک خود از شهدا می نویسد.

بهروزه افزود:برخی ها به دنبال وارد کردن اسلام آمریکایی و راضی نگه داشتن کد خدا هستند اما در حال حاظر تمام کشور ها پی برده اند که رضایت کدخدا سودی برایشان ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در بررخورد با این مسئله باید دیدی زینبی داشت و با ادامه راه این شهیدان اجازه ندهیم که خونشان پایمال شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید