خبر فوری

نجات کودک پنج ساله زنبور گزیده جاسکی از مرگ حتمی

دکتر عباس ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با تلاش تیم پزشکی بیمارستان خاتم الانبیا یک کودک ۵ ساله که توسط ۴۵ زنبور سیاه گزیده شده بود از مرگ حتمی نجات پیدا کردگفت:یک کودک  ۵ ساله به نام محمد جعفری نیا از روستای سران بارشکان ساعت ۱۷  روز گذشته توسط ۴۵ زنبور سیاه گزیده شده بود که بلافاصله به بیمارستان خاتم الانبیا جاسک مراجعه کرده که به محض اطلا از موضوع اقدامات فوری اولیه و حمایتی انجام شد.

ابراهیمی بیان داشت :تیم پزشکی بلافاصله آزمایشات مربوطه را انجام داده اند که در جواب آزمایشات آلودگی خون و بالا بودن قند را نشان می داد که با مراقبت و تلاش پزشکان بیمارستان خاتم الانبیا پس از بهبودی نسبی به جهت اقدامات درمانی به بیمارستان کودکان بندرعباس اعزام شد که در حال حاضروضعیت عمومی این کودک خوب گزارش شده است

ابراهیمی گفت: زهر زنبور سیاه چندان سمی نیست ولی با توجه به گزش تعداد زیاد این زنبور به کودکان موجب مرگ آنها می شود که در سال های گذشته گزش دهها زنبور موجب مرگ کودکان هم در جاسک شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: تیم پزشکی بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک با اقدامات به موقع مانع هر گونه تهدید جانی و یا خطر مرگ شدند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید