خبر فوری

به کارگیری تمام ظرفیت های سپاه برای محرومیت زدایی در مناطق محروم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، سردار "غلامعلی ابوحمزه" در دیدار با مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه تمامی کارهایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می شود، باید پیوست فرهنگی داشته باشد، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به حل مسائل فرهنگی، اولویت اصلی ما نیز حل مسائل فرهنگی در جامعه است.

وی به اقدامات خوب کمیته امداد در حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: پیش بینی معاونت فرهنگی در کمیته امداد کار بسیار ارزشمندی است.

ابوحمزه از آمادگی سپاه استان برای همکاری با کمیته امداد در تمامی زمینه ها به خصوص در زمینه مسائل فرهنگی خبر داد و بیان کرد: رفع مسائل و مشکلات فرهنگی در جامعه زمینه ساز رفع سایر مشکلات است.

وی بر تقویت فرهنگ خوداتکایی و استقلال در بین مددجویان تحت حمایت تاکید کرد و گفت: تقویت روحیه کار و تلاش در بین مددجویان کمیته امداد زمینه ساز توانمندسازی آنان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از به کارگیری تمام ظرفیت های سپاه برای محرومیت زدایی به ویژه در مناطق محروم خبر داد و گفت: باید به جایی برسیم که در استان چیزی به نام مناطق محروم نداشته باشیم و کارهایی که سپاه و کمیته امداد انجام می دهند بستر ساز این زمنیه است.

ابوحمزه به اقدام خوب و ارزشمند کمیته امداد در بحث توانمندسازی خانواده های تحت حمایت اشاره کرد و افزود: سپاه ثارالله استان در این زمنیه آمادگی هرگونه همکاری با این نهاد است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید