خبر فوری

واژگونی وانت بازیکنان فوتبال کرگان میناب با 8 مصدوم

‌دهیار کرگان در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با اعلام این خبر، افزود: عصر روز گذشته(سه‌شنبه 17مرداد) بازیکنان نوجوان کرگانی که با وانت در حال رفتن به مسابقه فوتبال بودند با واژگونی وانت در محور کرگان_بندزرک مواجه شدند.

ملاحی عنوان کرد: در این سانحه ۸ نفر از این بازیکنان زخمی شدند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم اعلام‌ شده است.

وی با اشاره به نیمه‌کاره ماندن سالن ورزشی مرکز دهستان کرگان از سال۹۳ تاکنون، تصریح کرد: بازیکنان فوتبال مجبورند در جاده فرسوده روستای کرگان، این مسافت را طی کنند تا به اولین سالن ورزشی در مرکز بخش بندزرک برسند.

دهیار کرگان با ابراز ناراحتی از حادثه به وجود آمده اخیر، خاطرنشان کرد: از جناب آقای دانشور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تقاضامندیم به تنها سالن ورزشی این روستا توجه خاصی داشته باشند تا با بهره‌برداری از این پروژه ورزشی شاهد چنین صحنه های دلخراشی برای جوانان منطقه نباشیم.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید