۱۵ مدرسه تخریبی در حال نوسازی ومقاوم سازی قرار دارد

غلامرضا سالاری در گفتگو با خبرنگارمهر با بیان اینکه سال گذشته با توجه به وضعیت مدارس نا ایمن وتخریبی که مشکلاتی را برای دانش آموزان به وجود آورد بدترین شرایط آموزشی را به  مسئولان ومعاونین  در آموزش وپروری وهمچنین معلمان این مدارس ایجاد کرد گفت: مدارس تخریبی میناب که شرایط تحصیل را برای دانش آموزان نا ایمن کرده بود سبب شد تا کیفیت آموزشی دانش آموزان در این مدارس را پائین آورد .

سالاری بیان داشت: در سال گذشته لطف خداوند شامل حال دانش آموزانی بود که با توجه به تخریب وریزش سقف مدارس  آنهاحادثه ای را در پی نداشت بلکه به وجود آمدن این حوادث سبب شد تا مسئولان با نگاهی دیگر به مدارس تخریبی شهرستان میناب بنگرند وبرای باز سازی و مقاوم سازی آنها اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان میناب بیان داشت:با توجه به حجم بالای مدارس تخریبی در میناب ونبود اعتبارات لازم وهمچنین کوتاهی اداره نوسازی مدارس در نوسازی ومقاوم سازی مدارس تخریبی سبب شد تا مسئولان شهرستان وائمه جمعه شهرستان میناب وشهر هشتبندی با پیگیری ورایزنی با خیرین ومقامات برای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی اقداماتی را در این راستا انجام دهند .

سالاری گفت:با پیگیری های صورت گرفته مقاوم سازی ونوسازی ۱۵ مدرسه تخریبی در سطح شهرستان میناب در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر هشت مدرسه در بخش توکهور وهشتبندی وشهرمیناب ورستاها در حال نوسازی وهفت مدرسه دیگر مقاوم سازی آنها صورت گرقته است.

مجوزخرید ۲۷ کانکس آموزشی گرفته شده است

رئیس اداره آموزش وپرورش میناب بیان داشت:از آنجایی که نوسازی ومقاوم سازی مدارس تخریبی به یکباره با توجه به نبود اعتبارات لازم امکان پذیر نیست وبا توجه به پیشنهاد خرید کانکس آموزشی  برای مواجه نشدن با مشکل درتحصیل دانش آموزان، از سوی اولیاء وشوراها ودهیاران روستاها این موضوع در دستور کار قرار گرفت وباصدورمجوزخرید ۲۷ کانکس آموزشی واختصاص ۶۰۰ میلیون اعتباراز سوی استاندار هرمزگان وسازمان نوسازی مدارس موافقت شد.

سالاری گفت: با تخصیص اعتبارات خرید کانکس های آموزشی این کار در چند مرحله صورت میگیرد که در هر مرحله پنج کانکس خریداری می شود وبا توجه به نیاز شهرستان مدارسی را که از ایمنی پائین تری برخوردارهستند به این کانکس ها مجهز می شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید