تحصیل۱۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، نوروز هاشمی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری افزود:۳۵۰ دانشجوی دختر و ۱۰۵۰ دانشجوی پسر در پردیس های دخترانه و پسرانه دانشگاه فرهنگیان در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته  مشغول به تحصیل هستند.

هاشمی بیان کرد: پیگیری برای ایجاد مقطع کارشناسی ارشد انجام شده است.

وی از وجود ۲۰ نفر هیات علمی تمام وقت در دانشگاه فرهنگیان استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۲ نفر رسمی و ۸ نفر مامور به خدمت هستند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان تصریح کرد: رشته های دبیری ریاضی، دبیری علوم اجتماعی، دبیری علوم تربیتی با گرایش آموزش ابتدایی، دبیری تربیت بدنی، دبیری مشاوره، دبیری ادبیات و دبیری فیزیک در دانشگاه ارائه می شود.

هاشمی از انجام فعالیت های مختلف عمرانی، توسعه ای و تجهیزی در چند سال اخیر در این دانشگاه خبر داد.

هاشمی با اشاره به روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی تصریح کرد: امید است همه ما همانند این شهید گرانقدر به رسالتهای خود جامع عمل بپوشانیم.

هاشمی بیان داشت: ‌دانشگاه فرهنگیان دانشگاه نوپایی است و در راستای توسعه و ارتقای علمی جامعه گام  برمی دارد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان عنوان کرد: آموزش معلمان در طی دوران خدمت، ایجاد تیمهای تحقیقاتی و  تلاش برای حل مشکلات حوزه اشتغال از جمله هدف گذاری های دانشگاه فرهنگیان است.

وی عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان در مقطع کارشناسی قوی ترین دانشگاه ایران است.

هاشمی گفت: برنامه سفیران سلامت نیز محقق شده است و در حوزه تجهیزات ورزشی و سلامت نیز اقدامات مناسبی انجام شده است.

وی افزود: اعزام دانشجویان به مسابقات ورزشی،  اردو و صعود به قلل نیز توسط دانشگاه برنامه ریزی و اجرایی شده است.

هاشمی از وجود هشت کانون فرهنگی و هنری در پردیس دانشگاه در حوزه های مختلف  خبر داد.

رئیس دانشگاه فرهنیگان استان  برگزاری برنامه های تجلیلی و تقدیر را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید