خبر فوری

طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در جزیره هرمز آغاز شد

علی بمپوریان  در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: طرح سنجش سلامت نوآموزان با هدف سنجش سلامت نوآموزان در ابعاد مختلف از جمله جسمی، شنوایی، بینایی و شناسایی ناتوانی ها و اختلالات یادگیری و مشکلات رفتاری اجرا می شود.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح مرکز بهداشت جزیره هزمز با ارائه خدمات پزشکی و مراقبتهای دوره ای و نیز ارائه آموزش های بهداشتی به نوآموزان و والدین با پایگاه سنجش سلامت همکاری لازم را خواهند داشت. 

بمپوریان اظهارداشت: پیش بینی می شود در این طرح حدود ۱۱۰ نوآموز از لحاظ سلامت چشم، گوش، حلق و بینی، قد و وزن و آمادگی تحصیلی توسط مراقبین سلامت و پزشکان مستقر در پایگاه سلامت مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج خدمات ارائه شده در سامانه الکترونیکی سیب ثبت می گردد.

مدیر آموزش و پرورش هرمز از اولیای دانش آموزان خواست : به منظور دریافت معرفی نامه برای پایگاه سنجش باید به مدرسه شهید دکتر علی شریعتی هرمز  مراجعه نموده و پس از دریافت نوبت در همان روز کار سنجش نوآموزان ورود به مدرسه را انجام دهند .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید