خبر فوری

خسارت بارندگی در روستاهای «گافر» شهرستان بشاگرد جزئی بود

عباس رجبی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بارندگی های فصل تابستان وپراکنده در شهرستان بشاگرد سبب خوشحالی مردم و کاهش دما می شود گفت: بارندگی ها در این موقع از سال نه تنها مشکل بی آبی را به طور موقت در روستاها که با مشکل مواجه هستند بر طرف می سازد بلکه با کاهش دما خنک شدن هوا را هم در این شهرستان وروستاها در پی دارد.

رجبی پور بیان داشت: در این فصل از سال به دلیل موقعیت جغرافیایی شهرستان بارندگی های وجود دارد که هم با شدت بارش و رعد و برق همراه است.

معاون فرماندار بشاگرد گفت: این بارندگی ها که به علت پراکندگی به باران های «چهل پسین» نامگذاری شده اند در بعضی از مواقع هم خساراتی را به روستائیان و زیر ساختهای شهرستان وارد می کند.

رجبی پور عنوان داشت: بارندگی روزهای اخیر در روستای «بن ریز» بخش گافر آن طور که برخی از رسانه ها موضوع را اعلام کرده اند خساراتی نداشت و چون این بارندگی همراه با رعد و برق و وزش باد بود، هچنین وجود بعضی از باغچه های احداث شده روستائیان در مجاورت رودخانه سبب تخریب آنها شد.

معاون فرماندار بشاگرد گفت: اداره برق و راه و شهرسازی و جمعیت هلال احمر از همان ساعات اولیه در روستا حاضر شده و خدمات مورد نظر را به روستائیان داده تا با مشکل روبرو نشوند.

رجبی پورعنوان داشت: در این بارندگی به ترانز شبکه برق روستا آسیب وارد شد  که اداره برق با نصب ترانز جدید مشکل را حل و افت برق مشاهده شده در روستاها را نیز بر طرف کردند.

رجبی پور گفت: در حال حاضر روستائیان هیچ گونه مشکلی ندارند وزندگی عادی وتردد در روستا حاکم بوده واز بعضی از رسانه ها که به انتشار اخبار کذ وناسالم میپردازند  در خواست کرد که بیش از این به خدمات ایجاد شده دولت در شهرستان بشاگرد دامن نزنند واخبار را از منابع موثق منتشر کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید