خبر فوری

۱۳ هزار نفر در محل اسکان فرهنگیان زنجان اقامت کردند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، فضایل خاتمی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اسکان ۱۳ هزار فرهنگی ازآغاز تابستان دراستان زنجان، افزود: این تعداد درقالب چهار هزار خانواده بوده اند.

وی ادامه داد: در تابستان امسال ۵۰ مدرسه با ۴۱۶ کلاس درس ویژه و مجهز برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: در راستای اسکان فرهنگیان درتابستان سال ۹۶ حدود۵۰ آموزشگاه و بیش از  ۴۱۶ کلاس درس در استان زنجان آماده ارائه خدمات به مسافران تابستانی فراهم شده است و اسکان فرهنگیان از ۲۵ خردادماه سالجاری شروع شده است و تا اواخر شهریورماه ادامه دارد. 

خاتمی  به درجه‌بندی محل اسکان فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این مدارس به دو صورت ویژه و الف هستند که در مدارس ویژه تختخواب، پتو، یخچال، تلویزیون، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی و حمام پیش‌بینی شده و در مدارس به‌صورت الف تخت وجود ندارد.

وی تأکید کرد: مسافران فرهنگی در مواقعی که با مشکل برخورد کردند با شماره ۳۳۷۷۱۵۷۵ تماس حاصل کنند.

خاتمی تصریح کرد: خوشبختانه طی سال جاری آموزش‌وپرورش با امکانات و تجهیزات به‌روز و نو از مهمانان فرهنگی در تابستان پذیرایی خواهد کرد.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان افزود: این ۵۰ مدرسه تنها برای اسکان فرهنگیان و افراد تحت تکفل خواهد بود و خوشبختانه تاکنون با توجه به ارائه خدمات با کیفیت تر مسافران از محل های اسکان فرهنگیان رضایت دارندو نسبت به سال گذشته رضاینپتمندی بهتر شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید