خبر فوری
هرمزبان:گروه فعالیت های قرآنی: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: همایش بزرگداشت مقام شامخ امامزاده سید محمد (ع) عموی بزرگوار امام زمان (عج) 16 مردادماه به میزبانی شهر بندرعباس برگزار می شود.

برگزاری همایش بزرگداشت مقام امامزاده سید محمد (ع) در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان،  علی رئوفی شب گذسته در نشست هماهنگی برگزاری همایش بزرگداشت مقام شامخ امامزاده سید محمد (ع) عموی بزرگوار امام زمان (عج) بیان کرد: این همایش با حضور 450 نفر از جوانان نخبه مساجد سراسر استان هرمزگان در حسینیه امامزاده سید مظفر(ع) شهر بندرعباس از ساعت 8 صبح تا ظهر برگزار می شود.

وی افزود: این همایش به منظور معرفی شخصیت امامزاده جلیل القدر سید محمد(ع) و کرامات آن حضرت، به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد با همکاری استانداری هرمزگان و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار می شود.

رئوفی بیان کرد: در این همایش پیام یکی از مراجع عظام تقلید در ارتباط با مقام شامخ امامزاده سید محمد(ع) قرائت و آیت الله دکتر عابدی از اساتید درس خارج حوزه علمیه قم در جمع شرکت کنندگان سخنرانی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش که با شعرخوانی شعرای برجسته کشور همراه است از خانواده سردار شهید حمید تقوی (قهرمان بلد) و شهدای حادثه تروریستی سامرا تجلیل به عمل می آید.

این مقام مسئول گفت: بقاع متبرکه کارکرد فرهنگی خود را در زمینه بسط و توسعه دین مبین اسلام به اثبات رسانده اند و از همین رو توسعه این مراکز علاوه برتقویت زمینه اعتقادی در رفع معضلات و آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی دارد و توصیه علما و مراجع عظام تقلید بر حفظ این آثار معظم و توسعه و گسترش آنهاست.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید