خبر فوری

توقیف 6310 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سرهنگ محمدباقر سلیمی افزود: تعداد یکهزار و 828 دستگاه خودرو به علت خلافی بالای یک میلیون ریال و 486 دستگاه خودرو زیر یک میلیون ریال خلافی توقیف شده اند.
وی بیان داشت: در این مدت تعداد 201 هزار و 798 برگ قبض جریمه به مبلغ 93 میلیارد ریال برای تخلفات رانندگی در حوزه درون شهری صادر شده که کاهش چهار درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان، تعداد صدور گواهی نامه های جدید در چهار ماه امسال را هفت هزار و 638 فقره عنوان کرد و گفت: در این مدت پنج هزار و 44 فقره گواهی نامه تعویض و یکهزار و 31 فقره گواهی نامه المثنی صادر شده است.
سرهنگ سلیمی اضافه کرد: در چهار ماه امسال تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 48 درصد، در بخش تصادفات جرحی 12 درصد و خسارتی 54 درصد کاهش داشته ایم.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید