خبر فوری

فاز اول ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب امسال به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از ورزش و جوانان هرمزگان، محمد عباسی با بیان اینکه مرحله نخست ورزشگاه میناب زمین چمن، رختکن و پیست دومیدانی است، اظهار کرد: ساخت ورزشگاه میناب با صرف هزینه دو میلیارد تومان از سال ۹۱ آغاز شده و اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سالن ورزشی قشم نیز با صرف یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه از سال ۹۱ به پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

وی تصریح کرد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ۶ طرح ملی ورزشی در هرمزگان در دست ساخت دارد که ساخت این طرح‌ها از سال ۹۲ متوقف شده بود.

عباسی افزود: سالن ویژه دومیدانی بندرعباس و ورزشگاه فوتبال شهر قشم نیز پس از تکمیل طرح‌های امسال در اولویت ساخت قرار می‌گیرند.

وی اظهار کرد: سالن ورزشی شش هزار نفری بندرعباس، سالن ویژه جانبازان و معلولین بندر عباس نیز از دیگر طرح‌های ملی ورزشی در هرمزگان است که پیشرفت زیر ۵ درصد دارند و اکنون ساخت آن‌ها متوقف شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید