خبر فوری

دیدار رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با ۴۲ نفر از شهروندان هرمزگانی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در راستای رسیدگی به مطالبات مردم و تکریم ارباب رجوع حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به همراه معاون قضایی دادگستری استان صبح امروز سه شنبه سوم مردادماه در دیداری صمیمانه با تعدادی از شهروندان هرمزگانی دیدار کرد.

مراجعین این دیدار درخواست‌های مختلف قضایی خود را درخصوص مسائلی، چون تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، تخفیف مجازات، بهره مندی از آزادی مشروط، اعاده دادرسی و دیگر موارد مبتلا به ارائه کردند که در خصوص هر یک از این درخواست‌ها در حدود موازین قانونی دستورات لازم صادر شد.

درجلسه دیدار مردمی امروز، ۲۸ پرونده از بندرعباس و ۱۴ پرونده از شهرستان‌های مختلف استان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص رسیدگی به هریک از این موارد دستورات لازم را صادر کرد.

از مجموعه ۴۲ فقره پرونده رسیدگی شده از سوی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، ۳۱ پرونده با موضوع حقوقی و ۱۱ پرونده با موضوع کیفری به صورت حضوری بررسی شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید