خبر فوری

۳۰۰برنامه جشن های زیر سایه خورشید در ۱۶۰ نقطه هرمزگان اجرا می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از فرهنگ و ارشاد هرمزگان، مصطفی رجبیان با بیان اینکه همزمان با دهه کرامت ، هرمزگان میزبان سه کاروان از خادمان حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) خواهد بود، عنوان کرد: جشن های زیر سایه خورشید از سالروز تولد حضرت معصومه(س) آغاز و تا میلاد مبارک امام رضا(ع) ادامه دارد.

 وی با ذکر این نکته که مراسم استقبال از کاروان خدام بارگاه ملکوتی امام هشتم روز سوم مرداد ماه جاری در بندرعباس برگزار می شود، افزود: دیدار با علما و ائمه جمعه، سرکشی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان، دیدار با بیماران، حضور در مراکز نظامی، زندان ها، مساجد، هیات های مذهبی و فرودگاه ها بخشی از برنامه های جشن زیر سایه خورشید است.

 رجبیان، جشن «بزم نور»، حضور در مناطق محروم، دیدار با اعضای خانواده تشکل میزبان(خانواده رضوی)، حضور در حوزه علمیه، دیدار با کارآفرینان، دیدار با نخبگان، حضور در مراکز نگهداری ایتام و افراد بی سرپرست، عطرافشانی گلزار شهدا و حضور در بقاع متبرکه را از دیگر بخش های این جشن برشمرد.

 وی بیان کرد: هر کاروان خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) متشکل از یک روحانی مبلغ یا کارشناس خبره در حوزه فرهنگ رضوی، خادمان آستان قدس رضوی، نخبگان فرهنگی، قاری قرآن، مداح و یکی از استادان دانشگاه است.

 گفتنی است؛ جشن های مردمی زیر سایه خورشید امسال در ۷۰۰ نقطه از ایران اسلامی و ۱۵۰ نقطه از ۳۶ کشور جهان برگزار می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید