مدافعان حرم در جزیره هرمز مورد استقبال قرار گرفتند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، پیش ازظهر یکشنبه آیین استقبال از رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها با حضور پرشور مردم جزیره هرمز و جمعی از مسئولان این شهر برگزار شد.

مراسم استقبال از پنج مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضورحجت الاسلام مهدی دری امام جمعه هرمز، رضا میر حسینی بخشدار هرمز و فرمانده حوزه  مقاومت بسیج شهدای هرمزو خانواده های این مدافعان و مردم ولایت مدار  وشهید پرور این جزیره برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت شهدای هرمز در حاشیه آیین استقبال از جمعی از رزمندگان مداح حریم ولایت  از رشادت و ایثار رزمندگان اسلام در عرصه‌های مختلف و زمان‌های گوناگون سخن گفت و اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز جامعه و عزت و سربلندی ایران اسلامی در دنیا از برکت خون شهدا و جان‌فشانی رزمندگان است.

مهدی سلامتی  بابیان اینکه مدافعان حرم نقش مؤثری در ثبات امنیت منطقه دارند عنوان کرد: رفاه و امنیت خود و خانواده‌هایمان را مدیون این دلیرمردان و صبوری و گذشت خانواده‌هایشان هستیم.

این مدافعان حرم آل الله (ع)، همچنین با استقبال پرشور مردم ولایتمدار، در گلزار شهدای جزیره هرمز نیز حاضر شدند و با قرائت فاتحه بر سر مزار پاک شهدای این جزیره ادای احترام کردند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید