خبر فوری

کارگاههای آموزشی درهرمزگان به ساماندهی نیاز دارند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، منصور اخلاقی پور روز شنبه در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان پیرامون برگزاری کارگاه ها و همایش ها از سوی موسسه های خصوصی افزود: اخیرا شاهد برگزاری موجی از کارگاه ها و همایش ها در زمینه های مختلف و متنوع در استان هستیم که کمترین نظارت بر نحوه عملکرد و بازخورد آنها انجام می شود و باید تحت ساماندهی قرار گیرند.
وی بیان داشت: برخی از این موسسه ها به طور کلی مجوز لازم برای برگزاری کارگاه های تخصصی ندارند اما به علت نبود نظارت، این اتفاق در استان هرمزگان در حال وقوع است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان اظهارکرد: وقتی موسسه ای تخصص لازم را برای برگزاری یک کارگاه در رشته خاص ندارد و مدرسی که دعوت می شود هم از صلاحیت لازم برخوردار نیست، ممکن است آموزش های اشتباه را به مخاطبان القا کنند.
اخلاقی پور افزود: موضوع ساماندهی کارگاه ها و همایش ها با تشکیل کمیته ای در زیر کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان پیگیری می شود تا مجرای تخصصی و قانونی مشخصی در این زمینه ایجاد شود.
وی تصریح کرد: تشکیل این کمیته مانعی برای برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی و فرهنگی نیست بلکه تسهیل گر و هدایت گر خواهد بود تا بتوانیم در این رابطه هدفمندتر عمل نماییم.
این مسئول یادآور شد: اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از موسسه ها و تشکل های مردمی که کارهای فرهنگی و آموزشی مفیدی در استان انجام می دهد، حمایت می کند و در این مسیر یاری گر آنها خواهد بود.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید