خبر فوری

مجری کاهش آسیب های اجتماعی در هرمزگان مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان هرمزگان با بیان اینکه حل مشکل آسیب های اجتماعی نیازمند اقدام و عمل است اظهار داشت: در حوزه تحلیل  و علل یابی، اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به عنوان یک دستگاه ستادی و راهبردی با تلاش و صرف زمان زیاد توانسته اسناد علمی و پژوهشی ارزشمندی را در زمینه پیشگیری و کاهش طلاق و همچنین کاهش سوء مصرف مواد مخدر در استان تهیه کند.

وی اضافه کرد: این اسناد طی جلسات کارشناسی به صورت تخصصی تدوین و بارها اصلاح مجدد شده است تا به مرحله کمی و اقدامات عملی مشخص برسد.

وی گفت: هم اکنون در این اسناد وظایف تمامی دستگاه های مرتبط به صورت مجزا و مشخص آورده شده است اما همچنان به جای ارائه گزارش اقدامات انجام شده، شاهد تحلیل و ریشه یابی آسیب های اجتماعی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با بیان اینکه علل یابی و تحلیل ها صورت گرفته و امروز زمان اجرا است تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی که در سند بالا دستی کاهش طلاق و سوء مصرف مواد مخدر دارای وظیفه هستند در اسرع وقت برنامه های عملیاتی برای اجرای وظایف خود تعریف کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

اکرمی به نشست ها، کمیته ها، کارگروه ها و ستادهای متعدد و مختلف اشاره کرد و بیان داشت: این حجم جلسات قسمت بیشتر زمان مدیران را به خود اختصاص می دهد در حالیکه زمانی می توان این کارگروه ها را مثبت ارزیابی کرد که منتج به نتیجه عملی باشند.

وی یادآور شد: اگر قرار است در استان هرمزگان اتفاقی بیافتد و شاهد رشد و پیشرفت و بهبود وضعیت اجتماعی و فرهنگی باشیم، نیازمند ایده های خلاقانه ای هستیم که قابل اجرا و عمل باشد نه اینکه به صرف ارائه یک پیشنهاد باقی بماند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید