خبر فوری
هرمزبان:گروه فعالیت های قرآنی: امام جمعه جاسک با اشاره به فرارسیدن اولین اقامه نمازجمعه به اقامت محمودطالقانی گفت: اقامه نمازجمعه از برکات انقلاب اسلامی ایران و یکی از اصول پایداری نظام است که باید در عصرغیبت اقامه شود.

اقامه نمازجمعه از برکات انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم مناقیبان، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته جاسک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: خداوند متعال، تقوا را راه برون رفت از مشکلات بیان می کنند و انسان با تقوا کسی است که پروردگار، برکات خود را به سمت او سرازیر می کند.

وی با اشاره به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و نقش حضرت فاطمه معصومه (س) در اسلام  اظهار کرد: فاطمه معصومه سلام الله علیها بانویی اهل تقوا، صبر و  اطاعت ازخداوندمتعال بود.

امام جمعه جاسک تصریح کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) نمونه و الگوی برای همه انسان ها در اوج کمال بودند؛ حال بانوان می‌توانند با الگوبرداری از رفتار ایشان زندگی اسلامی و عاقبت به خیری را برای خود تضمین کنند.

مناقبیان بیان کرد: فاطمه معصومه(س) بانویی است که امام صادق علیه السلام در مورد ایشان فرموده‌اند: درشهرقم “قبری در آینده دفن خواهدشد و  شفاعت آن نصیب همه شیعیان می شود و این روز را”به امام زمان علیه السلام و به تمام شیعیان جهان و بانوان پاکدامن تبریک عرض می کنم.

وی با اشاره به فرارسیدن اولین اقامه نمازجمعه به اقامت محمودطالقانی گفت: اقامه نمازجمعه یک نماز عبادی و سیاسی و از برکات انقلاب اسلامی ایران و یکی از اصول پایداری نظام است که باید در عصرغیبت اقامه شود.

امام جمعه جاسک با بیان اینکه نمازجمعه “در روایات ما حج المساکین اما در بعد سیاسی تریبون نمازجمعه تریبون حاکمیت نظام است، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان جاسک از تمام امکانات و تجهیزات موجود برای برگزاری مراسم  استفاده کنند تا با شکوه‌تر از همیشه این مراسم برگزار شود.

مناقبیان در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به تحریم ها بیان کرد: تحریم ها در اراده ملت ما تاثیری نمی گذارند و فقط چهره شیطنت و خباثت آمریکا  را نمایان می کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری باتدبیر و مسلط به رهبری و هدایت کشور در تمام بحران ها است، عنوان کرد: فتنه ۸۸ را فراموش نکردیم قصه ای که برخی در داخل به جان هم افتادند و در آن برهه زمانی حساس یک خطبه مقام معظم رهبری این آتش را فرو نشاند.

امام جمعه جاسک خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند برخی کشور ها با فرهنگ قرآنی بیگانه اند و حکام ذلیل و دست نشانده آنها از یکسو در کشورشان میلیون‌‌ها قرآن چاپ می کنند ولی از آن طرف با کشورهای کافر مانوس هستند و به جان مسلمانان افتاده اند همانطور که ملک سلمان با آمریکاییها رقص شمشیر می کند و از آن طرف خون مردم یمن را در شیشه کرده است که اینها اشدا علی مومنین و رحما علی الکفار هستند.

مناقبیان در پایان خطبه ها گفت: راهنمایی و رانندگی یکی ازمسائلی است که مردم درشهرستان جاسک از آن شکایت دارند لذا از عوامل این سازمان تقاضا می کنیم که  بامردم تعامل داشته باشند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید