خبر فوری
هرمزبان:نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، آزادی موصل را برای امنیت، ثبات و وحدت آینده عراق و منطقه بسیار با اهمیت دانست و گفت توطئه بزرگ دشمنان در این راه نیز با همت مردم عراق خنثی شد.

آزادی موصل در امنیت، ثبات و وحدت منطقه نقش بسیار مهمی دارد/نماز جمعه خط مقدم مقابله با دشمن است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ايسنا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس با بيان اينكه باید همه مسلمانان نسبت به حضور در مراسم نماز جمعه مصمم باشند و بدانند که صواب حضور در نماز جمعه نسبت به همه نمازها افضل است، اظهار كرد: نماز جمعه را محترم بشمارید و در آن شرکت فعال داشته باشید چرا که خودتان به خوبی می‌دانید که از خلوت شدن سنگر نماز جمعه، چه کسی خوشحال می‌شود.

وی با اذعان به اینکه نماز جمعه خط مقدم مقابله با توطئه‌های فکری و انحرافی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: حضور باشکوه مردم در نماز جمعه، بیعت با نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های اسلامی و دینی است.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به آزادی موصل در کشور عراق به دست نیروهای مردمی این کشور، اهمیت این پیروزی را در ابعاد یک فتح‌الفتوح عنوان کرد و افزود: برای غرب، موصل به عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز نفتی عراق لقمه‌ای لذیذ به شمار می‌رفت و تمرکز تروریست‌های داعشی بر این منطقه و تلاش برای حفظ آن در همین راستا صورت می‌گرفت اما با همت مرجعیت عظیم دینی در این کشور و بسیج شدن بیش از دو میلیون نفر از مردم این کشور و با همراهی جامعه اهل سنت و کردهای عراقی، پیروزی عظیم به دست آمد و موصل آزاد شد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی، آزادی موصل را برای امنیت، ثبات و وحدت آینده عراق و منطقه نیز بسیار با اهمیت دانست و اضافه کرد: توطئه بزرگ دشمنان در این راه نیز با همت مردم عراق خنثی شد.

وی با اشاره به نقش مرجعیت دینی در پیروزی موصل و دیگر پیروزی‌های عظیم در منطقه و با بازخوانی دقیق نقش آیت‌الله سیستانی در بازگرداندن موصل به خاک عراق از دست تروریست‌های وابسته به جریان مرتجع منطقه و استکبار، تصریح کرد: در جهان تشیع مقتدرترین قدرت، قدرت روحانیت است و به همین دلیل است که ما تأکید می‌کنیم که مردم مراقب حرف زدن درباره روحانیون و علماء باشند و نگذارند که عده‌ای با اغراض مشخص نسبت به بدنام کردن جایگاه روحانیت اقدام کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم این سنگر شکسته شود بلکه باید تلاش کنیم تا بر اهمیت و عظمت و نقش این سنگر در جامعه افزوده شود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی همچنین ضمن گرامیداشت روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، عنوان کرد: همه آن‌هایی که خداوند نعمت داشتن دختر را به آنان عطا فرموده قدر دخترانشان را بدانند و نگذارند این ریحانه‌های زندگی پژمرده شوند و از دستتان برود.

امام‌جمعه بندرعباس در پایان با تأکید بر اینکه باید به دختران و فرزندانتان آگاهی‌های دینی و سیاسی بدهید و خطرات احتمالی در جامعه را برای آنان بیان کنید، گفت: اگر نسبت به این موضوع بی‌توجهی کنید و زندگی آینده آنان به خطر بیافتد باید روز قیامت در محضر خداوند پاسخگو باشید.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *