طرح حیات طیبه در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین دادگر گفت : طرح معرفتی و فرهنگی حیات طیبه حضوری که هرساله با استقبال کم نظیر دانشجو معلمان فعال و زبده مواجه است امسال نیز در راستای استمرار و تقویت زمینه پیگیری و تحقق رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دانشگاه فرهنگیان و در قالب اردوی کشوری شهید باهنر(ره) برگزارمی شود.

وی افزود: سرمایه گذاری و نخبه پروری درون زا و توانمندسازی و مهارت افزایی دانشجو معلمان دارای استعدادهای برتر از میان فعالان و زبدگان فرهنگی و قرآنی و اجتماعی و سیاسی ورودی های ۹۳ و ۹۴ و ۹۵ دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور از اهداف برگزاری این طرح است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: این با رویکرد وفاق و همدلی مجموعه های دانشجویی دانشگاه در دو دوره زمانی ( دوره خواهران ۱۶ مرداد لغایت ۲۱ مردادماه و دوره برادران از ۲۲ مرداد تا ۲۷ مرداد سال جاری ) ، در جوار حرم مطهر رضوی علیه السلام  با حضور کارشناسان و استادان صاحبنظر و برخی از مسوولین کشوری  در موضوعات و قالب های معرفتی و فرهنگی و اخلاقی و مهارتی مورد نیاز دانشجومعلمان ، به میزبانی پردیس شهید بهشتی(ره ) مشهدمقدس دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

وی افزود: علاقمندان می توانند با اعلام مراتب آمادگی خود به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس های استانی سراسر کشور مراجعه کرده و در سه استان فاقد دفتر نهاد نیز می توانند به کارشناسان فرهنگی پردیس ها یا کارشناس مسئول فرهنگی استان ها مراجعه کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید