خبر فوری

کلنگ مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان سنقر و کلیایی به زمین زده شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، مراسم کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان سنقر و کلیایی با حضور نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و شهردار شهرستان سنقر و کلیایی ومدیر کل، معاونت اداری و مالی، مسئول طرح های عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدی، فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی در سخنان خود ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به حضار بیان داشت: من به نوبه خود از همه عزیزانی که تلاش کردند این پروژه به سرانجام برسد، تشکر می کنم.

وی افزود : هدف اول ما برای تعیین مکان احداث این پروژه که از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری است، ورودی شهرستان سنقر و کلیایی بودکه به دلایل مختلفی زمینی که برای احداث  در نظر داشتیم میسر نشد، تا اینکه با کمک شهردار و اعضای محترم شورای شهر این مکان را در اختیار ما قرار دادند.

محمدی خاطر نشان کرد:توجه به مباحث فرهنگی و هنری از اولویت های دولت تدبیر و امید است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین صفدری، امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی در سخنان خود بیان داشت:احداث این چنین مجتمع های فرهنگی در سطح شهرستان کمک بسیار خوبی به هنرمندان و هنر دوستان خواهد بود.

وی اظهار داشت: ما اگر بخواهیم فرهنگ و هنر آداب و رسوم ما برای آیندگان و نسل های بعد به جا بماند باید برای آن هزینه کنیم. ما نیروی توانا و فرهنگی زیادی در سطح شهرستان داریم و باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشیم.

حسینی کیا، نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم کلنگ زنی این مجتمع فرهنگی بیان داشت: از تمام تلاش ها و زحمات دست اندر کاران  این کار کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی گفت : از تمام هنرمندان و فرهیختگان خواستارم دست به دست هم دهیم که بتوانیم قدمی را برای ارتقا  فرهنگ این شهرستان بر داریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  گفت : دلیل کندی افتتاح مراسم کلنگ زنی این مجتمع فرهنگی و هنری این بود که ما در ساخت این پروژه ها بهره بردار بودیم و دستگاه اجرایی نبودیم.

وی گفت: ما در سال ۹۵ مسئول دستگاه اجرایی شدیم وامیدواریم  این مجتمع با ظرفیت ۵۴۰ نفر، مکانی مناسب برا فرهنگ دوستان شهرستان سنقر فراهم شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید