خبر فوری

تنها مرجع صدور مجوز مراکز پیش دبستانی آموزش و پرورش است

ایرج بیت الهی پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: والدین در خصوص داشتن مجوز مراکز پیش دبستانی از آموزش و پرورش دقت داشته باشند چرا که نوآموزان در بدو ورود به کلاس اول با توجه به تفاوت های موجود در نوع آموزش دچار مشکل می شوند.
وی افزود: یکپارچه سازی محتوای آموزشی مراکز پیش دبستانی با هماهنگی دستگاه های ذیربط انجام می شود اما مهمترین مقوله ای که در این حوزه حائز اهمیت است، فعالیت همه مراکز پیش دبستانی زیر نظر مستقیم این دستگاه تعلیم و تربیت است تا نوآموزان در آموزش دچار دوگانگی نشوند.
بیت الهی تاکید کرد: صدور مجوز برگزاری دوره پیش دبستانی بر عهده وزارت آموزش و پرورش است و مراکزی که خارج از این مجموعه فعالیت می کنند باید وارد مدیریتی یکپارچه شوند و اقدام به اخذ مجوز این دستگاه کنند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت :براساس بحث و تبادل نظر انجام شده در شورای آموزش و پرورش استان، مهلت صدور مجوز فعالیت مراکز پیش دبستانی تا پایان شهریور است.
وی اظهارکرد: آموزش و پرورش همکاری تنگاتنگی با موسسان مراکز پیش دبستانی دارد و در کمترین زمان ممکن در خصوص صدور مجوز به فعالان این بخش مساعدت لازم را می کند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید