خبر فوری

برگزاری مسابقات کُرال فرهنگیان با حضور 320 هنرمند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، مهدی علی اکبر زاده درآئین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات کُرال فرهنگیان که با حضور 320 هنرمند فرهنگی از10، استان ها درتالار بهشتی اردوگاه شهید باهنرتهران برگزار شد، با تاکید بر ضرورت هنر در مدارس، اظهارکرد: هرگاه فرآیند آموزشی باهنر همراه شود اثر گذاری آن بر دانش آموزان چند برابر می شود.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی افزود: کودکی که اولین کلمات را می‌آموزد همواره دوست دارد والدینش برای او شعر بخوانند و این نشانه انس و الفت انسان با موسیقی است .

وی تصریح کرد: شعر و موسیقی آن گاه موثرتر است که هنرمندان هم نوا شوند و به صورت گروهی هنر خود را ارائه دهند .

علی اکبر زاده اجرای مسابقات کرال فرهنگیان را الگویی برای تشویق دانش آموز به شعر و موسیقی عنوان و اعلام کرد: یکی از مهم ترین ابزار انتقال فرهنگ به جامعه استفاده از شعر و موسیقی و همسرایی است.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی خاطر نشان کرد: همانطور که یک صدای متفاوت وقتی درگروه قرار می گیرد و به هم نوایی می پردازد ازثر بخش و دلنشین است در جامعه نیز این همنوایی باید در زندگی افراد وجود داشته باشد .

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی ادامه داد: افراد با هرسلیقه و تفکری که باشند اگر همنوا شوند و ندای وحدت سردهند پیروز خواهند شد چنانکه شاهد پیروزی دولت تدبیر وامید در انتخابات اخیر هستیم .

علی اکبر زاده گفت: یک هنرمند می‌تواند با نوای زیبای خودش یک جامعه را تغییر دهد. 

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید