خبر فوری
هرمزبان:گروه فعالیت های قرآنی: امام جمعه بشاگرد گفت: مسئولان آب و فاضلاب شهری و روستایی و نهاد هایی که مرتبط هستند بدانند واقعا مردم از کمبود آب رنج می برند و آسیب می بینند و مسئولان شهرستانی باید با همکاری هم و تعامل بیشتر مشکلات این منطقه را برطرف کنند.

مسئولان بدانند؛ مردم بشاگرد از کمبود آب رنج می برند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین علی بهروزه در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان بشاگرد،به مسائل و مشکلات منظقه اشاره کرد و گفت: شهرستان بشاگرد یک مجموعه زحمتکش، دلسوز و خدوم دارد که در حال خدمت گزاری هستند و کارهای خوبی از طرف مسئولان برای این منطقه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مشکلات منطقه  را باید با روحیه  و کار جهادی حل کرد، افزود: مسئولان کشوری ، استانی و مسئولان شهرستانی که در این منطقه مشغول به خدمت هستند بدانند که این منطقه نیازمند توجه ویژه، روحیه و کار جهادی دارد.

بهروزه بیان کرد: مسئولان و مردم این منطقه بهتر می دانند که برخی از مسائل و مشکلات واقعا عمیق و برخی ادارات و نهادها هرچند که تعدادشان اندک است اما منفعل عمل می کنند و آن خدمت رسانی و فعالیت لازمی که باید باشد نیست و کم کاری صورت می گیرد.

امام جمعه شهرستان بشاگرد تصریح کرد: کمبودها در برخی ادارات و نهادها احساس می شود که نیازمند کار جهادی  و همت مسئولان را دارد.

وی اضافه کرد: در مرکز شهرستان، بخش ها و روستاها مشکلاتی وجود دارد که با چشم نظاره گر هستیم و بعد از ۳۸ سال از دولت جمهوری اسلامی و خدمت رسانی  نباید این مشکلات و مسائل باشد و مردم از حقوق ابتدایی خود بی بهره هستند.

بهروزه خطاب به مسئولان آب و فاضلاب شهری و روستایی گفت: مسئولان آب و فاضلاب شهری و روستایی و نهاد هایی که مرتبط هستند بدانند واقعا مردم از کمبود آب رنج می برند و آسیب می بینند و مسئولان شهرستانی باید با همکاری هم و تعامل بیشتر مشکلات این منطقه را برطرف کنند.

امام جمعه شهرستان بشاگرد با اشاره به اینکه شهرستان بشاگرد یک بیمارستان دارد ، ادامه داد: شهرستان بشاگرد دارای یک بیمارستان که آن هم بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) است که مجموعه بیمارستان یک مجموعه مهمی است و در کنار مشکلاتی دیگری که وجود دارد که این ها جا دارد کار شود.

وی تاکید کرد: توصیه امر سیاست گذاری ائمه جمعه این روزها در خصوص دو جریان از جمله آب و برق است و از مردم تقاضا داریم که حال با توجه به مشکلات و کمبود ها از جمله آب توصیه نمی شود که صرفه جویی کنید چرا که کمبود داریم اما در بحث برق مسئولان می گویند از آن میزان مصرفی بیشتر از حد مجاز استفاده می شود.

بهروزه در ادامه گفت: با توجه به مصرف زیاد فشار به سیستم های نیروگاه های برق می آید و از مدار خارج می شود با مشکل قطعی برق مواجعه می شویم و مخصوصا در ساعاتی که مشخص شده که باید کمتر از برق مصرف کرد و لذا مردم هر طور که می توانند در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند و نهادهای مربوط اگر مشکلاتی وجود دارد برطرف کنند .

امام جمعه شهرستان بشاگرد با بیا اینکه انعشابات پشت کنکوری آب یا برق باشد استفاده آن غیر مجاز است و از لحاظ شرعی حرام است؛ افزود: انشعاب غیر مجاز تاثیر منفی بر روی زندگی افراد میگذارد و در خلق و خوی انسان به مروز زمان موثر است و لذا از کسانی که از این انشعابات غیر مجاز استفاده می کنند سریعا برطرف کنند و مسئولان هم در مرحله اول با امر به معروف تذکر بدهید و اگر موثر واقع نشود از لحاظ قانونی برخورد کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید