خبر فوری

انتخابات شورای شهر بندرعباس تأیید شد

‌‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، ‌‌رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان هرمزگان، انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس با تأیید بازشماری 26 صندوق، مورد تأیید واقع شد.

احمد مرادی با عدم ارائه اسامی نامزدها به ترتیب رأی، تصریح کرد: در جلسه چهارشنبه(14 تیر) در هیئت مرکزی نظارت بنده و آقای هاشمی تختی حضور داشته که پس از ارائه توضیحات نیز قرار شد نتیجه اعلام شود.

وی اضافه کرد: در دورنگاری که امروز صبح ارسال‌شده است نتیجه انتخابات شورای شهر بندرعباس پس از بازشماری 26 صندوق، مورد تأیید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، بنابراین فاطمه جراره، اسلام باوقار، فیصل دانش، کیانوش جهانبخش، مجید عسکری زاده، آبتین امیری، پرویز سالاری، احمد عامری، فرزانه آرامش، جواد بلارک و اسماعیل بواشه به‌عنوان 11 نماینده مردم بندرعباس در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس معرفی شدند این در حالی است که پیش‌ازاین هومن رفیعی بندری در بین منتخبین قرار داشت که در بازشماری 26 صندوق انتخابات شورای شهر اسماعیل بواشه جایگزین وی شد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید