خبر فوری
هرمزبان:گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی گفت: 8 نفر از استان مرکزی به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان امروز، چهارشنبه 14 تیرماه اعزام ‌شدند.

اعزام نمایندگان استان مرکزی به مرحله کشوری مسابقات قرآن فرهنگیان

سید مجتبی طباطبایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: 8 نفر از منتخیبن مرحله استانی مسابقات فرهنگیان امروز، چهارشنبه 14 تیرماه به دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور اعزام ‌شدند.وی در ادامه گفت: این دوره از مسابقات از 14 الی 17 تیرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود که از استان مرکزی 4 نفر خانم و 4 نفر آقا در رشته‌های قرائت، حفظ ده جزء، نهج‌البلاغه، روش تدریس احکام به این دوره از مسابقات اعزام کرد.رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی تصریح کرد: ابراهیم احمدی از زرندیه و فرزانه شعبانی از ناحیه 2 اراک در بخش قرائت، ابوالفضل صفری و فاطمه کرمی از ناحیه 1 اراک در بخش حفظ ده جزء، غلامرضا شانقی و فاطمه معصومی از محلات در بخش نهج البلاغه، محسن منصوری از ناحیه 2 اراک و لیلا بهرام بیگی از محلات در بخش روش تدریس احکام به این مسابقات اعزام ‌شدند.طباطبایی در پایان بیان کرد: سال گذشته استان مرکزی در مرحله کشوری مسابقات فرهنگیان توانست در بخش روش تدریس رتبه اول و در بخش‌ حفظ ده جزء و نهج‌البلاغه رتبه چهارم را کسب کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید